Dyon Paulissen

Foto’s:
122

Over mijn reis

3 maanden mag ik stagelopen in Zuid-Afrika, Kaapstad. De reis begint 22 april, wanneer Marieke (klasgenootje) en ik om 15:25 uur vanuit Düsseldorf naar Dubai vliegen, om vervolgens over te stappen op het vliegtuig naar Kaapstad. Als alles goed verloopt, komen we daar 23 april aan om 11:45 uur. Een week later komen nog acht Nederlandse studenten van andere opleidingen aan. We verblijven op dezelfde accommodatie, maar we zullen op verschillende plekken stagelopen. Ik ga stagelopen op Alpha school. Een school voor leerlingen van 4 tot 18 jaar met stoornissen uit het autisme spectrum. Ik ga lessen geven, (groepjes) leerlingen ondersteunen en helpen bij het organiseren van verschillende activiteiten. Van hoe dit allemaal gaat verlopen, heb ik geen idee. Ook de invulling van de vrije tijd zal terplekken gepland worden. Als ik familie en vrienden moet geloven, kan het niet anders dan heel erg mooi en "sjiek" worden. Ik ben ontzettend benieuwd en laat alles maar op me afkomen. To get lost is to learn the way....

Bezochte landen

Ik heb 7 landen (3%) bezocht:

België, Frankrijk, Hongarije, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Zuid-Afrika.