De laatste

11 juli 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Tsja.. dat was het dan. Jeetje, wat is de tijd omgevlogen. De laatste weken heeft veel in het teken gestaan van schoolwerk en relaxt de dag doorkomen. Afgelopen maandag heb ik via skype het beoordelingsgesprek gehad voor stage en deze heb ik met trots met een goed afgesloten. Dit betekent dat ik door kan naar Pabo 4 en mag gaan afstuderen bij Basisschool Petrus en Paulus in Wolder. Natuurlijk is er nog meer te vertellen, maar dit bewaar ik voor thuis. Ik heb genoten, er zijn nieuwe vriendschappen ontstaan, ik ben meer over mezelf te weten gekomen en heb natuurlijk herinneringen gemaakt om nooit te vergeten. Ik wil iedereen die de afgelopen weken heeft meegeleefd en berichtjes, reacties enz. heeft gestuurd bedanken! Het doet goed om te zien wie er echt geïnteresseerd  zijn en om je geven. Baie Dankie! En nu op naar huis, nergens zo gelukkig als in mijn eigen kleine stukje paradijs.

Tot snel!

1. Dagmar:
    11 juli 2019
    Safe travels! En welkom thuis! Benieuwd naar je verhalen. Denk dat we een weekend moeten plannen i.p.v. een avondje 🤣 dese ervaring neemt je niemand meer af. Groetjes, Sybren Dagmar en Jasper
  2. Monique Pilet:
    11 juli 2019
    Genoten vaan deen verhaole, veilige trökreis 😘
  3. Marlies Uffink-Paulissen:
    Hoi Dyon ,
    Wat zijn die maanden gevlogen wat heb je een mooie tijd gehad . Ik wil je feliciteren dat je naar pabo 4 gaat en afstuderen op de basis school in Wolder . Daar heb ik jaren mijn oppas kinderen gebracht een geweldige school dat zal je goed bevallen . Maar als je drie maanden naar Afrika gaat is dat voor jou een peuleschilletje .
    Nou lieve Dyon eerst thuis in je eigen nestje weer lekker bij komen van al die indrukken van al je maanden . Daarna gaan wij zeker jou een keertje zien en jou mooie verhalen horen . Wij wensen jou een goede vlucht . ✈️Knuffels van Loe en Marlies 🥰
  4. Suzanne:
    11 juli 2019
    Tot snell!!😍 trots op diech😘
  5. Petra:
    Gooi reis trök!
    Ut waor leuk um dien verhaole te lezen!
    Tot gaw in Amie😘
  6. Jean van Lijf:
    Hallo Dion
    Het waren leuke verhalen en hele mooie foto’s
    Leuk tot wij je weer kunnen zien na onze vakantie
    Gr Jean en Mia
  7. Bert:
    12 juli 2019
    Sjiek daste 't zoe goot höbs gehad.
    En kom noe mer gaw trök naor Amie.
  8. John kleijnen:
    12 juli 2019
    Ook vanuit noorbeek wenst iedereen je een goede en veilige terugreis.